luni, noiembrie 16, 2009

E gri

Da, e gri. Ploua intr-una, ba p'afara, ba prin'untru. Ba mai ploua si in masina si sper sa nu-mi mai "inmoaie" casetofonul...iar.
De ce gri? De ce nu...turcoaz sau fuxia? Gri e trist, insipid, lipsit de sens, directie si chef. Gri e lipsit de chef. E sec, e enervant, dar...este. Asadar, poate sa ploa cu gri si sa fie ud tot, da oricat te dai cu fundu de geam, toate tot acolo-s, in culoarea si porozitatea lor imbibata. Asadar, smile and wave, smile and wave.

Te trezesti luni dimineata, te dai usor jos din pat, tragi draperia sa deschizi geamul sa iei aer curat "de la munte" si...si...atat. Te plezneste cu o directa de dreapta "un gri" sec, rece, umed( ia'uzi, zic astia la un radio pe net, ca exista "Campionatul Mondial al Memoriei"- castigatorul a memorat 1 pachet de carti de joc in 25 de secunde).

Numa'n gura nu-mi ploua, si nici in gat( voua?!).

Toamna nu numai ca a venit si ca isi face simtita prezenta, dar in primul rand ESTE, daca ma'ntelegi( sms sur de la Vodafone: "Credit insuficient pentru reactivarea optiunii..."; minunat, absolut minunat, un minunat de culoare, ai ghicit, gri).

Si acum, fiecare la oile lui, sa nu invadeze vreo sosea, ba mai rau, sa nu le "incalece" vreun tir gri. Oile sunt scumpe, si daca nici credit nu am, de unde bani de oi atunci, mai ales de oi gri, de sezon?!

Te las totusi cu partea plina a paharaului, ca doar te mai vreau cititor de'al meu.

Te-am pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu