miercuri, octombrie 28, 2009

Tac din nou...

Tac din nou pe blog, ca n-am facut-o de ... mai mult timp; you do za math ;)

Vara asta am activat in zona Brasov, facand nu mare lucru( si ma mai si laud cu asta). Cateva iesiri la pescuit cu tata pe ici colo au mai piperat treaba. Am asteptat si eu ca la tona de aplicari sa am macar 1 interviu de job( recunosc ca am fost poate prea selectiv si am vrut poate prea mult de la inceput sa gasesc un post pe domeniul in care sunt inginer licentiat)...si...si...atat. Am asteptat. Bun asa. Ca si asa am expereinta de asteptat de la pescuit. Da chiar in halu asta? In fine. No comment. Am prins o serie de factori care impreuna au dat o imprejurare mai mult decat aiurea pentru multimea de absolventi: za echonomical craizis.

Toamna ma prins la tara in schimb...Si vai cat
aveam nevoie de escapada asta! Mi-am spalat creieru', incarcat bateriile, recreat complet.
M-am batut cu strugurii si merele, cu zugravitul si amestecatul in beton( a se citi: amestecarea componentelor pentru a face amestecul numit beton care ulterior este turn
at unde trebe). La 00:00 dormeam dus zilnic, iar la 9-10 dimineata eram afara in curte, sau la pescuit.
Pe scurt, incurajez si munca fizica...face un nebanuit bine.

Continuand cu "facutu' bine" si "munca fizica", am reinceput si antrenamentle de karate, pe de o parte fac antrenamente si pe de alta, mai tin antrenamente, si aici este partea cea mai interesanta.

Joia trecuta am tinut antrenament cu grupa de pici( pici= intre 4 si 8 ani). Mai avusesem 2 intalniri cu ei inainte si trageam mai sperante ca eforturile mele de ai face sa constientizeze diferenta dintre mana stanga si mana dreapta respectiv diferenta dintre picioarele omoloage vor da roade...
Ei bine, ati ghicit...nu au dat. In continuare stanga e dreapta si invers( mai ales la cei mai mici), neoanele sunt mereu numarate, peretii uneori fixati de priviri, mintile zburda pe te miri unde.
Oricum sunt simpatici si destul de cuminiti. Trecem de faptul ca e destul de dificil sa ii motivezi si sa ii ti in priza sa faca ce le "predai". Aici intervine "the fun part"...va invit la o demonstratie live :P





Asadar, in speranta unei activitati( a mea) mai dese pe blog, inchei cu optimism si semnez cordios.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu