vineri, noiembrie 20, 2009

Emotie electorala,

Ne dam cu capu de afise de campanie prezidentiala peste tot.
Ba Baselu cu juma de nuca si'un ochi mijit, ba Geoana artificial un pic, ba Antonescu, privind dintr-o parte cu spranceana ridicata... ma lasa toate parca rece...desi pe oricare alegi, trage dupa el o serie de interese nu ale lui numai, o serie de indivizi mai mult sau mai putin bine pregatiti, parveniti au ba, culti au ba, intelectuali au ba. Principiu dupa care merg: din mai multe rele sa-l luam p'al mai "bun".
De furat nu ne-om lecui decat daca s-or instaureaza arabii p'aici si poate or incepe sa taie maini; macar sa fure in liniste si sa dea drumu la produs...ca practica ne omoara, si importu'.

Si cum se lauda astia pe la stiri ca "se va face frauda electorala" si "turism electoral", au modificat mai marii legislatia electorala. Printre adaugari: sectiile speciale, la care voteaza doar cei care sunt din alte localitati si sunt in trecere. Sa vezi acum motiv de "tursim".

Toate frumoase. M-a introdus tata si pe mine la o speciala ca reprezentat al aceluias partid, normal. Un ban cinstit nu strica, corect?! Corect. Am si ceva experienta in domeniu, si stiu cam cum si cu ce se mananca, ca doar am participat la incoronarea d-lui Primar Geroge "Giratoriu" Scripcaru, am fost la referendumu' cu prelungirea mandatului ( Basescului pe atunci, si sper ca pe atat) prezidential la 5 ani.

Ma dau pe net, si gasesc lista cu sectii: Sectia 167, Scoala 23, prin Astra. E bine. Am fost si la gradinita, si acolo era dificil rau la toaleta, daca ma'ntelegi.
Ma suna tata. Ii zic ca am gasit lista. Imi zice ca am gasit gresit, ca e lista de la Europarlamentare din vara; ma uit mai atent si vad ca scrie in antetul XL-ului. Imi citeste din ziar: Sectia Speciala 167, Strada Mihai Viteazu. Eu, ce sa zic..."multumesc ca mi-ai clarificat". Dupa care tata, pe un ton ironic, "Spitalul de Boli Infectioase"!!!!

Traiasca deci porcina electorala, cu Turismu' ei politic, cu fraudarea, cu cele nush cate milioane de buletine de vot tiparite in plus.

Traiasca Romania...presupun ca si Romaniei ca tara ii ocupa tot timpul faptul ca e Romania, nu?!

Hai bafta, o tai afara la joaca, ma striga baietii la geam si bat mingea in fata scarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu